Ακόμα και στην περίπτωση που παραβιάσετε τα όρια ταχύτητας, υπάρχει ένας εύκολος και ασφαλής τρόπος για να περάσετε κάτω από τα ραντάρ της τροχαίας.
Η τήρηση των ορίων ταχύτητας αποτελεί μέρος του δεκάλογου ενός ευσυνείδητου οδηγού, ο οποίος αποφεύγει τις υπερβολές, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο εμπλοκής ή πρόκλησης ενός σοβαρού τροχαίου ατυχήματος.
Ως εδώ καλά, τι γίνεται όμως όταν για τον έναν ή τον άλλον τρόπο κάποιος υπερβαίνει το όριο ταχύτητας και μάλιστα σε σημείο στο οποίο οι παραβάσεις του ΚΟΚ ελέγχονται με τεχνικά μέσα.
Στην περίπτωση που επιλέξει κάποιος συνειδητά να κινηθεί πάνω από την επιτρεπόμενη ταχύτητα, τότε υπάρχει ένας -και πιθανότατα μοναδικός- τρόπος να περάσει κάτω από τα φωτογραφικά ραντάρ και να αποφύγει τη βεβαίωση της παράβασης.
Η τακτική αυτή βασίζεται σε έναν άγραφο κανόνα που θέλει όλα τα ραντάρ ταχύτητας να διαθέτουν ένα εύρος… ανοχής, δίνοντας ένα μικρό περιθώριο λάθους σε όλους τους οδηγούς.
Ραντάρ ταχύτητας
Το εύρος αυτό είναι συνήθως 10% επί του ανώτατου ορίου ταχύτητας συν 2 ή 3 χλμ./ώρα, τα οποία δημιουργούν ένα μικρό παράθυρο ασφαλείας για εκείνους που θα θελήσουν να φλερτάρουν με τα όρια της απόλυτης νομιμότητας.
Στην περίπτωση, λοιπόν, που η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι τα 130 χλμ./ώρα, τότε είναι πολύ πιθανόν να μην σας βεβαιωθεί κάποια παράβαση ακόμα κι αν κινηθείτε με 146 χλμ./ώρα.
Με δεδομένο μάλιστα ότι το ταχύμετρο του αυτοκινήτου παρουσιάζει μια μικρή απόκλιση, εμφανίζοντας μεγαλύτερη ταχύτητα από την πραγματική, τότε η κίνηση σε έναν αυτοκινητόδρομο με 150 χλμ./ώρα μπορεί να θεωρηθεί αν όχι νόμιμη, τουλάχιστον… συμβατή με τους κανόνες λειτουργίας των ραντάρ ταχύτητας.
Η τήρηση των ορίων ταχύτητας αποτελεί μέρος του δεκάλογου ενός ευσυνείδητου οδηγού, ο οποίος αποφεύγει τις υπερβολές, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο εμπλοκής ή πρόκλησης ενός σοβαρού τροχαίου ατυχήματος.
Ως εδώ καλά, τι γίνεται όμως όταν για τον έναν ή τον άλλον τρόπο κάποιος υπερβαίνει το όριο ταχύτητας και μάλιστα σε σημείο στο οποίο οι παραβάσεις του ΚΟΚ ελέγχονται με τεχνικά μέσα.
Στην περίπτωση που επιλέξει κάποιος συνειδητά να κινηθεί πάνω από την επιτρεπόμενη ταχύτητα, τότε υπάρχει ένας -και πιθανότατα μοναδικός- τρόπος να περάσει κάτω από τα φωτογραφικά ραντάρ και να αποφύγει τη βεβαίωση της παράβασης.
Η τακτική αυτή βασίζεται σε έναν άγραφο κανόνα που θέλει όλα τα ραντάρ ταχύτητας να διαθέτουν ένα εύρος… ανοχής, δίνοντας ένα μικρό περιθώριο λάθους σε όλους τους οδηγούς.
Ραντάρ ταχύτητας
Το εύρος αυτό είναι συνήθως 10% επί του ανώτατου ορίου ταχύτητας συν 2 ή 3 χλμ./ώρα, τα οποία δημιουργούν ένα μικρό παράθυρο ασφαλείας για εκείνους που θα θελήσουν να φλερτάρουν με τα όρια της απόλυτης νομιμότητας.
Στην περίπτωση, λοιπόν, που η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι τα 130 χλμ./ώρα, τότε είναι πολύ πιθανόν να μην σας βεβαιωθεί κάποια παράβαση ακόμα κι αν κινηθείτε με 146 χλμ./ώρα.
Με δεδομένο μάλιστα ότι το ταχύμετρο του αυτοκινήτου παρουσιάζει μια μικρή απόκλιση, εμφανίζοντας μεγαλύτερη ταχύτητα από την πραγματική, τότε η κίνηση σε έναν αυτοκινητόδρομο με 150 χλμ./ώρα μπορεί να θεωρηθεί αν όχι νόμιμη, τουλάχιστον… συμβατή με τους κανόνες λειτουργίας των ραντάρ ταχύτητας.
Τετ Αυγ 16, 2023 1:42 am από 21century
» Αυξάνονται οι δαπάνες σε έρευνα και ανάπτυξη - Ο «χάρτης» του R&D στην Ελλάδα
Τετ Αυγ 16, 2023 1:41 am από 21century
» Διακόσιοι δήμοι έχουν πλέον ενταχθεί στο gov.gr
Τετ Αυγ 16, 2023 1:40 am από 21century
» Η Qualcomm σχεδιάζει προσαρμοσμένες CPU με 8 και 10 πυρήνες
Τετ Αυγ 16, 2023 1:38 am από 21century
» Το πρώτο Redmi με IP68 και 24GB μνήμη RAM
Τετ Αυγ 16, 2023 1:36 am από 21century
» Έρχεται USB-C και σε παλαιότερα μοντέλα του iPhone
Τετ Αυγ 16, 2023 1:34 am από 21century
» Η μεγαλύτερη πρόσκρουση αστεροειδούς στη Γη συνέβη -τελικά- στην Αυστραλία
Τετ Αυγ 16, 2023 1:33 am από 21century
» 10 κάρτες γραφικών που έχουν οι περισσότεροι PC gamers
Δευ Ιουλ 03, 2023 5:07 am από 21century
» The Pirate Bay: Δέχεται νέα μέλη μετά από 4 χρόνια!
Δευ Ιουλ 03, 2023 5:05 am από 21century