Η πιθανή ρωσική παρεμβολή στις εκλογές των ΗΠΑ είναι ακόμα ένα καυτό θέμα στις ΗΠΑ, ωστόσο ο Tim Cook της Apple θέλει να στρέψει την προσοχή στο ευρύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα social media. Σε συνέντευξή του στο NBC, δήλωσε πως το πρόβλημα δεν είναι οι διαφημίσεις ξένων κυβερνήσεων αλλά η συνολική φύση των social media και η χρήση τους ως εργαλείο παραπληροφόρησης και χειραγώγησης.
Δεν πιστεύω πως το μεγάλο θέμα εδώ είναι οι διαφημίσεις από ξένες κυβερνήσεις. Πιστεύω πως αυτό είναι το 1% του θέματος. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πως μερικά από αυτά τα εργαλεία χρησιμοποιούνται για να διχάσουν τους ανθρώπους, να τους χειραγωγήσουν, να τους περάσουν ψευδείς ειδήσεις σε τεράστια νούμερα, έτσι ώστε να επηρεάσουν τον τρόπο σκέψης τους. Αυτό για εμένα είναι το νούμερα ένα πρόβλημα.
Google, Facebook και Twitter έχουν εδώ και βδομάδες ξεκινήσει ένα μαραθώνιο απολογιών στο Κογκρέσο και στους διάφορους ελεγκτικούς μηχανισμούς των ΗΠΑ, σχετικά με τις διαφημίσεις την περιόδο των εκλογών του 2016. Ο Cook σχολίασε για αυτό πως οι εταιρίες social media “έχουν μάθει πολλά στην πορεία τους” και πως και εμείς θα μάθουμε περισσότερα μέσω αυτών των ακροάσεων. Σημείωσε επίσης με νόημα πως όλες οι εταιρίες δεν είναι ίδιες. “Έχουν διαφορετικές αξίες, διαφορετικές αρχές και διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα”, είπε.
Τέλος, στο θέμα της ιδιωτικότητας σχολίασε:
Η Apple έχει πάρει θέση υπέρ της ιδιωτικότητας. Δεν ξέρουμε το περιεχόμενο των μηνυμάτων σας. Κρυπτογραφούμε το FaceTime από άκρη σε άκρη. Δεν ξέρουμε τι λέτε.
Όσο για τις ανησυχίες γύρω από το FaceID, εξήγησε πως τα δεδομένα αναγνώρισης προσώπου αποθηκεύονται στο τηλέφωνο και κρυπτογραφούνται.
Η Apple δεν τα έχει αυτά. Το τηλέφωνό σας τα έχει.
Δεν πιστεύω πως το μεγάλο θέμα εδώ είναι οι διαφημίσεις από ξένες κυβερνήσεις. Πιστεύω πως αυτό είναι το 1% του θέματος. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πως μερικά από αυτά τα εργαλεία χρησιμοποιούνται για να διχάσουν τους ανθρώπους, να τους χειραγωγήσουν, να τους περάσουν ψευδείς ειδήσεις σε τεράστια νούμερα, έτσι ώστε να επηρεάσουν τον τρόπο σκέψης τους. Αυτό για εμένα είναι το νούμερα ένα πρόβλημα.
Google, Facebook και Twitter έχουν εδώ και βδομάδες ξεκινήσει ένα μαραθώνιο απολογιών στο Κογκρέσο και στους διάφορους ελεγκτικούς μηχανισμούς των ΗΠΑ, σχετικά με τις διαφημίσεις την περιόδο των εκλογών του 2016. Ο Cook σχολίασε για αυτό πως οι εταιρίες social media “έχουν μάθει πολλά στην πορεία τους” και πως και εμείς θα μάθουμε περισσότερα μέσω αυτών των ακροάσεων. Σημείωσε επίσης με νόημα πως όλες οι εταιρίες δεν είναι ίδιες. “Έχουν διαφορετικές αξίες, διαφορετικές αρχές και διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα”, είπε.
Τέλος, στο θέμα της ιδιωτικότητας σχολίασε:
Η Apple έχει πάρει θέση υπέρ της ιδιωτικότητας. Δεν ξέρουμε το περιεχόμενο των μηνυμάτων σας. Κρυπτογραφούμε το FaceTime από άκρη σε άκρη. Δεν ξέρουμε τι λέτε.
Όσο για τις ανησυχίες γύρω από το FaceID, εξήγησε πως τα δεδομένα αναγνώρισης προσώπου αποθηκεύονται στο τηλέφωνο και κρυπτογραφούνται.
Η Apple δεν τα έχει αυτά. Το τηλέφωνό σας τα έχει.
Τετ Αυγ 16, 2023 1:42 am από 21century
» Αυξάνονται οι δαπάνες σε έρευνα και ανάπτυξη - Ο «χάρτης» του R&D στην Ελλάδα
Τετ Αυγ 16, 2023 1:41 am από 21century
» Διακόσιοι δήμοι έχουν πλέον ενταχθεί στο gov.gr
Τετ Αυγ 16, 2023 1:40 am από 21century
» Η Qualcomm σχεδιάζει προσαρμοσμένες CPU με 8 και 10 πυρήνες
Τετ Αυγ 16, 2023 1:38 am από 21century
» Το πρώτο Redmi με IP68 και 24GB μνήμη RAM
Τετ Αυγ 16, 2023 1:36 am από 21century
» Έρχεται USB-C και σε παλαιότερα μοντέλα του iPhone
Τετ Αυγ 16, 2023 1:34 am από 21century
» Η μεγαλύτερη πρόσκρουση αστεροειδούς στη Γη συνέβη -τελικά- στην Αυστραλία
Τετ Αυγ 16, 2023 1:33 am από 21century
» 10 κάρτες γραφικών που έχουν οι περισσότεροι PC gamers
Δευ Ιουλ 03, 2023 5:07 am από 21century
» The Pirate Bay: Δέχεται νέα μέλη μετά από 4 χρόνια!
Δευ Ιουλ 03, 2023 5:05 am από 21century